سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

Quantum Break

مامور زمان

برای طرفداران بازی مکس پین چه چیزی از این بهتر که بشنوند سازندگان این سری به همان چیزی که در آن تبحر داشتند، برگشتند؛ اکشن خالص متمایل به آثار جان وو به علاوه «بولت تایم» Quantum Break همان عنوانی است که جای خالی آن مدت هاست حس می شود. اثری متفاوت از گروه «رمدی» که این بار قهرمان شان را علاوه بر بولت تایم، به قدرت دست کاری زمان، تجهیز کرده اند.

شخصیت اصلی بازی «جک بویس» باید در مقابل بدمنی ظاهر شود که می تواند زودتر از هر موجود زنده ای آینده را پیش بینی کرده و بر همان اساس حرکات بعدی خود را عملی کند. جالب اینجاست که سرنوشت بازی براساس تصمیمات شما تغییر می کند و سناریوهای متفاوتی را رقم می زند؛ قراردادن قابلیت سنگرگیری هم باعث شده تا برای نخستین بار رمدی سبک گیم پلی خود را با یکی از محبوب ترین المان های چند سال اخیر دنیای گیم تلفیق کند.

به نظر می رسد این بازی همانند دیگر بازی این استودیو یعنی Alan Wake به صورت اپیزودیک روایت خواهدشد. اگرچه تمامی قسمت های بازی در یک پکیج عرضه می شود. این بازی یکی از امیدهای اصلی مایکروسافت در فصل تعطیلات سال نو میلادی به حساب می آید و آبان ماه به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان عرضه خواهدشد.
تاریخ انتشار: آبان

منبع:samatak.com






تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 94/6/5 | 8:57 عصر | نویسنده : Erfan.Ahmadi | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
 ابزار پرش به بالا

ابزار رایگان وبلاگ

مرجع کد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآویر